مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-25ورزشي

ادعای باشگاه هورسان رامسر: حضور هواداران رقیب در سالن والیبال با وجود ممنوعیت!


درحالی که طبق اطلاعیه فدراسیون والیبال حضور تماشاگران در هفته اول لیگ برتر والیبال ممنوع بود، باشگاه هورسان رامسر اعلام کرده است که هوداران والیبال شهرداری ورامین به سالن مسابقات آمده اند! - ادعای باشگاه هورسان رامسر: حضور هواداران رقیب در سالن والیبال با وجود ممنوعیت! درحالی که طبق اطلاعیه فدراسیون والیبال حضور تماشاگران در هفته اول لیگ برتر والیبال ممنوع بود، باشگاه هورسان رامسر اعلام کرده است که هوداران والیبال شهرداری ورامین به سالن مسابقات آمده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته اول لیگ برتر والیبال ایران با شکست 3 بر 2 هورسان رامسر مقابل شهرداری ورامین به پایان رسید.

باشگاه والیبال هورسان رامسر پس از این شکست ادعا کرد: در حالی که شرایط بازی به سود هورسان و رامسری ها نیز به پیروزی نزدیک بودند، حال و هوای سالن گل عباسی تغییر کرد و با جو ایجاد شده توسط تماشاگران ورامینی، تمرکز بازیکنان هورسان از دست رفت و دو ست پایانی را با نتایج 25 بر 22 و 15 بر 10 مغلوب شدند.

بماند که بازی با چاشنی حواشی تماشاگران و عدم مدیریت ناظر فدراسیون با برد ورامین همراه شد اما هورسانی ها با انگیزه بالا به رامسر می آیند تا روز چهارشنبه در داربی حساس والیبال مازندران مقابل لبنیات هراز آمل قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای باشگاه هورسان رامسر: حضور هواداران رقیب در سالن والیبال با وجود ممنوعیت!

ادعای باشگاه هورسان رامسر: حضور هواداران رقیب در سالن والیبال با وجود ممنوعیت!