مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-25اجتماعي

این هفته انتظار وقوع بارندگی مطلوبی در اصفهان نیست


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی در سطح استان تا پایان هفته، گفت: انتظار بارش های مطلوب را تا هفته پایانی آبان ماه نداریم.

- با اشاره به اینکه تا پایان هفته جاری بارندگی انتظار نمی رود، اظهار داشت: بارش شبانه روز گذشته استان از گلپایگان با میانگین یک دهم میلی متر بوده ضمن اینکه در سرشاخه های زاینده رود و کوهرنگ نیز در این مدت بارندگی نشده است.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی ها انتظار وقوع بارندگی در نیمه شمالی استان از جمله گلپایگان و کاشان بود، افزود: آبان ماه به جز هفته پایانی، بارش چندانی انتظار نمی رود و امسال پاییز خشکی در پیش است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری های جوی تا پایان هفته جاری به شکل وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر خواهد بود، اضافه کرد: غبارآلودگی هوا به ویژه در ساعات صبح ادامه خواهد داشت اما با وجود وزش باد شرایط انباشت آینده ها محتمل نیست؛ همچنین از ابتدای هفته پیش رو احتمال افزایش ابر و بارش های پراکنده وجود دارد.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 25 درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک ترین ساعات بامداد فردا به هفت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این هفته انتظار وقوع بارندگی مطلوبی در اصفهان نیست

این هفته انتظار وقوع بارندگی مطلوبی در اصفهان نیست