مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:302021-10-25سياسي

باراک اوباما: هو نکنید!


انتخاب فرماندار در نیوجرسی و ویرجینیا، مشخص خواهد کرد آیا حزب دموکرات می تواند یک بار دیگر با راهبرد ترامپ هراسی در انتخابات پیروز شود.

چندی پیش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتماد، هو نکنید، رای بدهید ؛ این جمله ای بود که در سخنرانی روز شنبه باراک اوباما رییس جمهور پیشین امریکا آن را به کار برد و از دموکرات های ویرجینیا خواست به جای هو کردن رقیب پای صندوق های رای آمده و حرف خود را آنجا بگویند.

باراک اوباما همزمان با برگزاری کارزاری در حمایت تری مک اولیف کاندیدای دموکرات فرمانداری ایالت ویرجینیا می کوشد تا از این کارزار به عنوان فرصتی مناسب برای به زیر سوال بردن سیاست های جمهوری خواهان در بسیاری از حوزه ها بهره برده و راهبرد های حزب جمهوری خواه برای پیروزی در انتخابات های مهم پیش رو نظیر انتخابات فرمانداری ها، انتخابات کنگره و انتخابات ریاست جمهوری را به چالش بکشد.

او که در جمع 2 هزار نفری از دانشجویان دانشگاه رفاه عمومی ویرجینیا صحبت می کرد، گفت که این روز ها یک نقطه عطف برای ایالات متحده و دیگر کشور های جهان است.

به گفته او، دنیا امروز در معرض تفکراتی خطرناک نظیر قبیله گرایی، تفرقه افکنی و بدبینی به دیگران قرار دارد، اما انسان ها می توانند مسیر دیگری را انتخاب کنند که در آن می توان با یکدیگر کنار آمد و مشکلات را حل کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باراک اوباما: هو نکنید!

باراک اوباما: هو نکنید!