مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-25سياسي

بهترین سن برای کاشت حلزون شنوایی 2 تا 6 سال است


مدیرکل بهزیستی گیلان، بهترین سن برای کاشت حلزون شنوایی را دو تا شش سال دانست و بیان کرد: کاشت حلزون برای کسانی انجام می شود که در هر دو گوش کم شنوایی عمیق دارند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، بهترین سن برای کاشت حلزون شنوایی را دو تا شش سال دانست و بیان کرد: کاشت حلزون برای کسانی انجام می شود که در هر دو گوش کم شنوایی عمیق دارند.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توانمندی گیلان در کاشت حلزون شنوایی، اظهار کرد: کاشت حلزون شنوایی از اسفند 98 در گیلان آغاز و در این مدت 30 جراحی موفق در استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 10 مورد جراحی موفق دیگر در استان به ثبت رسیده است، افزود: 10 نفر دیگر هم در نوبت کاشت حلزون شنوایی هستند.

مدیرکل بهزیستی گیلان، با اشاره به برآورد هزینه کاشت حلزون شامل آمادگی، جراحی، تجویز پروتز و تربیت شنیداری، عنوان کرد: هزینه انجام شده کاشت حلزون توسط سازمان بهزیستی در سال گذشته 178 میلیون تومان برای 69 توانخواه بوده که سهم آورده خانواده ها شش میلیون تومان می باشد.

سهم آورده خانواده ها در سال جاری نیز همین شش میلیون تومان است.

نحوی نژاد ادامه داد: قسمت اعظم این هزینه توسط وزارت بهداشت پرداخت می شود و هزینه حمایت های اجتماعی و تربیت شنیداری بر عهده بهزیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین سن برای کاشت حلزون شنوایی 2 تا 6 سال است

بهترین سن برای کاشت حلزون شنوایی 2 تا 6 سال است