مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-25ورزشي

پاسخ بسکتبالیست اسبق تیم ملی به تصمیم حاشیه ای!


بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: به اعتقاد من تمام اتفاقات هر فصل از مسابقات همان جا تمام می شود و اینکه ما با وجود حواشی مرحله نیمه نهایی فصل گذشته امسال برای مهرام بازی می کنیم دقیقا نشان دهنده همین مسئله است.

- آرن داوودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص آغاز لیگ برتر بسکتبال و پیروزی مقابل تیم سپاهان در اولین دیدار اظهار کرد: بازی های اول همیشه سخت است و همانطور که دیدید سپاهان اصلا برایش مهم نبود مقابل چه تیم و چه بازیکنانی قرار گرفته بلکه تمام قدرت و توانش را گذاشت، بسیار جنگنده بود و نتیجه بازی نشان داد که چه رقابت سختی داشتیم.

ما باید روی نقاط ضعف و قوتمان بیشتر کار کنیم تا اشتباهاتمان برای دیدارهای بعدی تکرار شود.

بازیکن فصل گذشته پالایش نفت آبادان در مورد حرف و حدیث های پیش آمده به دلیل پیوستن تعدادی از بازیکنان این تیم به مهرام علی رغم حواشی مرحله نیمه نهایی سال قبل تصریح کرد: ما بازیکن حرفه ای هستیم بازیکن حرفه ای هم به شرایطش نگاه می کند و ما هم از قضیه مستثنی نیستیم.

وقتی لیگ تمام می شود تمام پروسه هایی که در فصل قبل داشتیم هم به پایان می رسد؛ ما بازیکن هایی بودیم که سال گذشته مقابل مهرام خیلی خوب بازی کردیم بنابراین خود باشگاه با ما صحبت کرد و قسمت شد که در فصل جدید برای این تیم بازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ بسکتبالیست اسبق تیم ملی به تصمیم حاشیه ای!

پاسخ بسکتبالیست اسبق تیم ملی به تصمیم حاشیه ای!