مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-25سياسي

جانشین ستاد امر به معروف تهران: ثبت پرونده شهید محمدی در حال تکمیل است


قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران از روند پیگیری پرونده شهید محمدی در کمیسیون ستاد کشوری خبر داد.

- فاطمی روش قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در رابطه با ثبت پرونده محمد محمدی شهید امربه معروف، در بنیاد شهید اظهار کرد: پرونده شهید محمدی ابتدا در ستاد کشوری مورد بررسی قرار گرفت اما به نتیجه نرسید، به همین علت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران چند ماه پیش وارد شد، که در حال پیگیری پرونده است.

وی افزود: طبق ماده 19 قانون حمایت از آمران به معروف، باید در کمیسیون ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر با حضور نمایندگان قوه قضاییه، بنیاد شهید، سپاه، ناجا و اعضای ستاد، حکم قطعی شهادت صادر شود، که با هماهنگی و نهی از منکر را باید حماسی خواند و نباید گریه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اولین سالگرد شهادت آمر به معروف و ناهی از منکر، جمعه 30 مهر در قطعه 50 بهشت زهرا با حضور حجه الاسلام حامد فاطمی روش قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی استان تهران و سخنرانی حجه السلام سید حسین مومنی و مداحی امیر عباسی و شعرخوانی احمد بابایی برگزار شد.

حجه الاسلام مومنی در این مراسم گفت: متاسفانه پس از گذشت یک سال، پرونده شهید محمدی در بنیاد شهید ثبت نشده است و هر کدام از مسئولین، این مقوله را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین ستاد امر به معروف تهران: ثبت پرونده شهید محمدی در حال تکمیل است

جانشین ستاد امر به معروف تهران: ثبت پرونده شهید محمدی در حال تکمیل است