مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-24فرهنگي

آقایان آیا واقعا پول تهیه بلیت هواپیما را ندارید؟/ طرح چند نکته


سومین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی از کرمان پیش روی مخاطبان قرار گرفت که رخ نمایی بزرگان این حوزه و یک اتفاق ناخوشایند بخشی از حواشی آن را تشکیل می داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اجراهای چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی سومین و آخرین روز خود پشت سر گذاشت که حضور تعدادی از استادان و هنرمندان ارزنده موسیقی نواحی ایران شکل و شمایل متفاوتی را به اجراهای روز آخر جشنواره بخشیده بود.

آنچه از اجراهای روز سوم چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی کرمان پیش روی مخاطبان قرار گرفت، رپرتواری از موسیقی مناطق ایران توسط هنرمندان پیشکسوت موسیقی اقوام بود که در حال و هوای متفاوتی برگزار شد و این هنرمندان نشان دادند که چرا همچنان از آنها به عنوان سردمداران موسیقی مناطق خود یاد می شود.

آیا کرمان در جشنواره پانزدهم هم میزبان است؟ طی سال های اخیر و بعد از تعطیلی و وقفه طولانی که در برگزاری جشنواره موسیقی نواحی به وجود آمده بود، استان کرمان پس از انعقاد تفاهم نامه علی جنتی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار وقت کرمان در نمایشگاه کتاب سال 1394 به مدت سه سال به عنوان میزبان فصل جدید برگزاری جشنواره معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان آیا واقعا پول تهیه بلیت هواپیما را ندارید؟/ طرح چند نکته

آقایان آیا واقعا پول تهیه بلیت هواپیما را ندارید؟/ طرح چند نکته