مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-24اقتصادي

اقتصاد ایران از رکود خارج شده است


رییس کل بانک مرکزی با اشاره به رشد اقتصادی ایران در فصل دوم سال 2021 علیرغم آسیب های ناشی از همه گیری ویروس کرونا، تاکید کرد: این امر نشان دهنده آن است که اقتصاد ایران به طور قابل توجهی از رکود خارج شده و به سمت بهبود حرکت کرده است.

- رییس کل بانک مرکزی با اشاره به رشد اقتصادی ایران در فصل دوم سال 2021 علیرغم آسیب های ناشی از همه گیری ویروس کرونا، تاکید کرد: این امر نشان دهنده آن است که اقتصاد ایران به طور قابل توجهی از رکود خارج شده و به سمت بهبود حرکت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صالح آبادی در جلسه ای با حضور مدیرعامل صندوق بین المللی پول، وزرای اقتصاد، روسای کل بانک های مرکزی و روسای موسسات مالی منطقه ای حوزه مناپ (MENAP) که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: ایران نیز همانند بسیاری از کشورها، آسیب سختی از همه گیری ویروس کرونا دیده است، اما اکنون در مسیری مستحکم برای بهبود اقتصادی قرار دارد.

آخرین آمارهای منتشره حاکی از رشد 6.

2 درصدی تولید ناخالص داخلی ایران در فصل دوم سال 2021 است که دستاورد قابل توجهی با وجود محدودیت شدید ایران در دسترسی به منابع خارجی خود و در نتیجه عدم امکان خرید واکسن از خارج به دلیل تحریم های آمریکا است.

رییس کل بانک مرکزی افزود: بخش غیر نفتی در همان دوره 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد ایران از رکود خارج شده است

اقتصاد ایران از رکود خارج شده است