مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:052021-10-23پزشكي

طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص


سالاد سزار جزو سالادهای ایتالیایی بسیار معروفی است که محبوبیت زیادی در بین طرفداران غذاهای مدرن پیدا کرده است و شما می توانید از این سالاد به عنوان یک وعده سبک و کم کالری استفاده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آف دکور، به همین دلیل اگر دارای رژیم غذایی هستید و قصد کاهش وزن دارید سالاد سزار یکی از بهترین گزینه ها برای قرار گرفتن در لیست برنامه غذایی شما خواهد بود.

در ادامه مواد لازم برای تهیه سالاد سزار و طرز تهیه سالاد سزار را شما آموزش خواهیم داد.

مواد لازم برای تهیه سالاد سزار · کاهو : یک بوته شسته شده · سینه مرغ : 1 عدد · نان تست یا باگت · روغن زیتون :1/4 فنجان · لیمو ترش تازه : ا عدد · گوجه گیلاسی(برای تزیین) طرز تهیه سالاد سزار همانطور که اشاره شد یکی از پرطرفدارترین سالادهایی که در سراسر دنیا وجود دارد سالادسزار است که طرز تهیه های متنوعی دارد، زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند که این سالاد را با سلیقه شخصی خود درست کنند و مواد اولیه آن ممکن است در دستورالعمل های مختلف کمی متفاوت باشد.

ولی مواد اولیه ای که ما برای تهیه سالادسزار به شما معرفی کردیم باعث می شود یک سالاد سزار بسیار خوشمزه را تجربه کنید و دلتان بخواهد چندین و چند بار آن را میل کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص

طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص