مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 22:002021-10-22بين الملل

رایزنی وزیران خارجه روسیه و اسراییل درباره برجام


«سرگیی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه با «یاییر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درخصوص برجام و برخی موضع های منطقه ای گفت و گوی تلفنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: وزیر خارجه روسیه به ابتکار طرف اسراییلی با وی گفت و گوی تلفنی کرد و دو طرف باتوجه به اینکه در این روز ها سی مین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین روسیه و اسراییل و نیز در ادامه گفتگو های ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با نفتالی بنت در شهر سوچی، تبادل نظر کردند.

وزیران خارجه روسیه و رژیم صهیونیستی بر علاقه مندی برای گسترش همکاری های دوجانبه تاکید کرده و به آهنک بالای تماس های مقام های دو طرف در سطوح مختلف اشاره کردند.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: لاوروف و لاپید درخصوص برخی مسائل مهم بین المللی و منطقه ای ازجمله سیر اوضاع پیرامون برنامه هسته ای ایران و برجام تبادل نظر کردند.

به عقیده کارشناسان، رژیم صهیونیستی با وجود داشتن زرادخانه هسته ای و انبار بیش از 200 کلاهک هسته ای که تهدیدی برای کشور های منطقه خاورمیانه محسوب می شود، ادعا های بی اساس در مورد تلاش ایران برای دستیابی به سلاح اتمی مطرح می کند و از مخالفان سرسخت برجام است و برای شکست و ناکام گذاشتن تلاش ها برای احیای این تواف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیران خارجه روسیه و اسراییل درباره برجام

رایزنی وزیران خارجه روسیه و اسراییل درباره برجام