مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-22اقتصادي

تسریع در روند اجرای طرح های اقتصادی شرکت های وابسته به وزارت کار در استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهروز رحیم زاده در تشریح مصوبات سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اردبیل گفت: با عنایت به ظرفیت های کشاورزی و دامداری منطقه انگوت، - سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روند اجرای طرح های وابسته به شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه در شهرستان های گرمی و انگوت، به منظور محرمیت زدایی و ایجاد اشتغال تسریع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهروز رحیم زاده در تشریح مصوبات سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اردبیل گفت: با عنایت به ظرفیت های کشاورزی و دامداری منطقه انگوت، عملیات اجرایی دامداری صنعتی شستا، برای ایجاد اشتغال تسریع خواهد شد.

وی عنوان کرد: با حضور میدانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دو شهرستان انگوت و گرمی، مشکلات و نیازمندی ها، بررسی و اقدامات لازم برای حل و برطرف شدن آن ها انجام خواهد شد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در جریان حضور دکتر عبدالملکی در شهرستان گرمی، تسریع در رونداجرای 4 طرح اقتصادی توسط شرکت های وابسته به این وزارتخانه نهایی شد.

رحیم زاده گفت: روند احداث دو طرح دامپروری صنعتی و تولید ظروف دارویی شستا با شتاب بیشتر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در روند اجرای طرح های اقتصادی شرکت های وابسته به وزارت کار در استان اردبیل

تسریع در روند اجرای طرح های اقتصادی شرکت های وابسته به وزارت کار در استان اردبیل