مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-22سياسي

استانداران مرزی با کشورهای همسایه تجارت کنند


استاندارانی که در مناطق مرزی ماموریت دارند، این اختیار را دارند که با استان های همجوار کشورهای همسایه در زمینه تبادلات تجاری، - تردد و امنیت مرزی ارتباط برقرار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم رییسی عصر جمعه در دیدار با علما، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدای استان اردبیل در سخنانی استان اردبیل را خاستگاه تشیع و مهد پرورش بزرگان دینی و دلیرمردان دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: مفاخر بزرگی در اردبیل همچون محقق اردبیلی و مقدس اردبیلی چهره هایی هستند که مشی و سیره آنها برای عالم اسلام درس بزرگی بوده و همگان را با سلوک خود به خدا می خوانند.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: آیت الله مشگینی برخاسته از استان اردبیل در عصر حاضر زیسته و شاگردان بسیار در زمینه سلوک و تقرب الهی تربیت کردند که این عالمان ربانی سرمایه عظیم فرهنگی برای استان اردبیل هستند.

وی با اشاره به اعیاد ربیع الاول، به فلسفه بعت پیامبر در کلام امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت اساس انسان سازی است و تقارن دو مولود در ربیع الاول نشانگر اینست که تفسیر بیانات رسول الله با کلام امام صادق (ع) برای مسلمانان رسیده است.

فرهنگ زیربنای توسعه جوامع / ‏‬ تاکید بر تکمیل سریع تر راه آهن اردبیل حجت الاسلام رییسی فرهنگ را زیر بنای توسعه جوامع عنوان کرد و گفت: نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداران مرزی با کشورهای همسایه تجارت کنند

استانداران مرزی با کشورهای همسایه تجارت کنند