مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-22بين الملل

انتشار جزییات جدید از چگونگی عملکرد جاسوسان موساد در ترکیه


پس از گزارش منابع ترکیه ای درباره دستگیری عوامل مرتبط با دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در خاک این کشور، منابع خبری ترکیه جزییات جدیدی از چگونگی فعالیت موساد در این کشور منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه ترکیه ای صاباح ، امروز (جمعه)، جزییات جدیدی درباره گروه جاسوسی موساد که اخیرا اعضای آن در ترکیه دستگیر شده اند، منتشر کرد.

منابع ترکیه ای روز گذشته خبر دادند که نیروهای امنیتی این کشور گروهی پانزده نفره از جاسوسان دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی را دستگیر کرده اند.

بر اساس گزارش امروز روزنامه صاباح، یکی از متهمان این پرونده با یک جاسوس موساد در ارتباط بوده و به ازای ارسال تحقیقات و پژوهش ها برای او پول دریافت می کرده است بی آنکه بداند این فرد برای رژیم صهیونیستی کار می کند.

صاباح اضافه کرد که یکی دیگر از متهمان که در استانبول شرکت داشته، به دانشجویان خارج از ترکیه مشاوره ارائه می کرده است و اولین ارتباط او با عناصر موساد در سال 2018 صورت گرفته.

عناصر موساد از طریق برنامه واتساپ با او ارتباط برقرار کرده اند و به او گفته اند که چند مشتری عربی در کشور مانده بودند و افرادی که به آن ها کمک کرده اند، تقاضای اطلاعات کرده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جزییات جدید از چگونگی عملکرد جاسوسان موساد در ترکیه

انتشار جزییات جدید از چگونگی عملکرد جاسوسان موساد در ترکیه