مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-22سياسي

عملی کردن وعده های دولت شرط انتخاب مدیران/ ضرورت مطالبه گری ائمه جمعه


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کسانی در استان به عنوان مدیر انتخاب شوند که بتوانند وعده های دولت سیزدهم را عملی کنند، بر ضرورت مطالبه گری ائمه جمعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز بین ما رفتند، پس نسبت به مقررات، اصول بهداشتی، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی اقدام کنیم.

مساجد از اقامه نماز جماعت خالی نباشند نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بنای اولین مسجد به نام مسجد قبا توسط پیامبر اسلام در نزدیکی مدینه در سال اول هجری قمری و اقامه اولین نماز جمعه توسط رسول گرامی اسلام عنوان کرد: باید به این دو پایگاه دینی و مذهبی که مشابه ای برای آن وجود ندارد بیش از گذشته اهمیت داد، برگزاری نمازهای جماعت در مساجد همراه با برنامه های فرهنگی، دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی که در بر گیرنده همه اقشار جامعه باشد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: مسجد محوری و فعالیت های متنوع باید با محوریت امام جماعت مسجد مورد توجه قرار بگیرد، همدلی دستگاه های بسیج، کانون های فرهنگی و هنری، هیئت های امنای مساجد باید این پایگاه دینی را به بالاترین کارکرد خود برساند، حضور امام جماعت برای نمازهای صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا ضروری است، مسجد که جایگاه مدیریت و تدبیر امام جماعت است در هیچ زمانی از نماز جماعت خالی نباشد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملی کردن وعده های دولت شرط انتخاب مدیران/ ضرورت مطالبه گری ائمه جمعه

عملی کردن وعده های دولت شرط انتخاب مدیران/ ضرورت مطالبه گری ائمه جمعه