مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-22اقتصادي

برگزاری هشتمین مجمع اقتصادی ترکمنستان و روسیه


هشتمین مجمع اقتصادی ترکمنستان و روسیه با عنوان «چالش ها و فرصت های جدید برای گسترش همکاری» به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، هشتمین مجمع اقتصادی ترکمنستان و روسیه با عنوان چالش ها و فرصت های جدید برای گسترش همکاری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

اتاق های بازرگانی و صنایع روسیه و ترکمنستان در دستور کار این نشست مشترک موضوعات همکاری صنعتی، گسترش پتانسیل های صادراتی و سرمایه گذاری شرکت های دو کشور، همکاری در زمینه تولید ساختمان و صنایع فرآوری را قرار دادند.

در این نشست همچنین فعالیت مجتمع کشاورزی و صنعتی، فناوری های دیجیتال و لجستیک بررسی شد.

این مجمع توسط دولت گلدی رجب اف رییس اتاق بازرگانی و صنایع ترکمنستان و  ولادیمیر پادالکو نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع فدراسیون روسیه اداره می شود.

در میان سخنرانان از ترکمنستان متخصصانی از وزارت دارایی و اقتصاد، بورس کالا و مواد اولیه، وزارت ساختمان و معماری، اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان حضور داشتند.

از طرف روسیه نیز نمایندگانی از مدیریت مرکز صادرات روسیه، راه آهن، وزارت ساختمان فدراسیون روسیه، اتحادیه اتاق های بازرگانی و صنایع منطقه آستارا خان، اتاق بازرگانی و صنعت سنت پترزبورگ حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین مجمع اقتصادی ترکمنستان و روسیه

برگزاری هشتمین مجمع اقتصادی ترکمنستان و روسیه