مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-21بين الملل

یک وزیر صهیونیست: تردیدی نیست که تقابل مستقیم با ایران اتفاق می افتد


آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی های مقام های دیگر رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت در خصوص رویارویی با ایران فقط زمان مشخص نیست که آنهم خیلی دور نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با خبرگزاری والا در حالی که تلاش ها بر روی ازسرگیری مذاکرات برجامی وین متمرکز شده، مدعی شد هیچ روند یا توافق دیپلماتیکی برنامه هسته ای ایران را متوقف نمی کند.

وی همچنین در ادامه لفاظی های مقام های دیگر رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت در خصوص رویارویی با ایران فقط زمان مشخص نیست که آنهم خیلی دور نخواهد بود.

پیش تر، گلعاد اردن نماینده ویژه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز سه شنبه با انتقاد از وسواس ضداسراییلی شورای امنیت سازمان ملل، اتهامات تکراری علیه ایران را مجدداً مطرح کرد و مدعی شد: تهدید واقعی برای امنیت جهانی به سرعت در حال پیشرفت است .

اردن در حالی تلاش داشت تا در سخنرانی جدید خود در شورای امنیت حواس ها را از اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی پرت کند که چندین بار قطعنامه هایی علیه اقدامات غیرقانونی شهرک سازی صهیونیست ها در فلسطین اشغالی مطرح شده که با حمایت ایالات متحده، این رژیم از محکوم شدن گریخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک وزیر صهیونیست: تردیدی نیست که تقابل مستقیم با ایران اتفاق می افتد

یک وزیر صهیونیست: تردیدی نیست که تقابل مستقیم با ایران اتفاق می افتد