مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-21سياسي

کتابخانه مرکزی امام خامنه ای از طرح های شاخص فرهنگی در کردستان است


نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر سنندج با تقدیر از اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی، گفت: کتابخانه مرکزی امام خامنه ای از طرح های شاخص فرهنگی در استان کردستان است که در ارتقای سرانه مطالعه تاثیرگذار خواهد بود.

- ایسنا/کردستان نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر سنندج با تقدیر از اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی، گفت: کتابخانه مرکزی امام خامنه ای از طرح های شاخص فرهنگی در استان کردستان است که در ارتقای سرانه مطالعه تاثیرگذار خواهد بود.

ماموستا فایق رستمی امروز (29مهر) در بازدید از روند تجهیز و تکمیل کتابخانه مرکزی امام خامنه ای شهرستان سنندج، اظهار کرد: این اقدام که با عنایت نماینده ولی فقیه در استان و تلاش های مجموعه کتابخانه های عمومی انجام شده است بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

وی عنوان کرد: بخش های متنوع و مختلف در این کتابخانه زمینه را برای جذب علاقمندان به کتاب و کتابخوانی فراهم می کند و توجه به مقوله کتاب را در جامعه افزایش می دهد.

ماموستا رستمی کتاب را لوح محفوظ عنوان کرد و افزود: کتاب و کتابخانه از ارکان اصلی فرهنگ در جامعه است و توجه به این بخش سبب ارتقای آگاهی و بصیرت در جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی امام خامنه ای از طرح های شاخص فرهنگی در کردستان است

کتابخانه مرکزی امام خامنه ای از طرح های شاخص فرهنگی در کردستان است