مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-21دانش

معاونان جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، مراسم تقدیر از خدمات غلامرضا لطیفی، معاون سابق دانشجویی و وحید شالچی، - مراسم تکریم معاونان سابق دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و معرفی سرپرستان جدید این معاونت ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، مراسم تقدیر از خدمات غلامرضا لطیفی، معاون سابق دانشجویی و وحید شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و معارفه مهدی واحدی، معاون جدید دانشجویی و معصومه اسماعیلی، معاون جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

عبدالله معتمدی، سرپرست دانشگاه در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد مسعود پیامبر رحمت و امام صادق (ع) و هفته وحدت گفت: این جلسه برای تقدیر از بزرگوارانی است که در دوره فعالیت خود، منشا خدماتی به دانشگاه بوده اند، لازم است تا سپاسگزاری خود را بیان کنیم و بگوییم که مدیون زحمات شما هستیم و تلاش ها، فداکاری و ایثاری که در دانشگاه انجام دادید از بین نخواهد رفت.

وی با تشکر از پذیرش مسئولیت معاونان جدید، اضافه کرد: وجه اشتراک مدیرانی که امروز از خدمات آن ها قدردانی می شود و همچنین مدیرانی که داوطلب پذیرش مسئولیت شدند، مسئولیت پذیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونان جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شدند

معاونان جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شدند