مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-21اقتصادي

تعداد خانواده های بی مسکن ایتام روستایی هرمزگان را به صفر رسانده ایم


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: تعداد خانواده های بی مسکن ایتام روستایی هرمزگان را به صفر رساندیم.

- بندرعباس- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: تعداد خانواده های بی مسکن ایتام روستایی هرمزگان را به صفر رساندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تکانه های اقتصادی ناشی از این ویروس روبرو شدیم که این امر باعث توقف پروژه شد.

با پیگیری های انجام شده بیش از سه میلیارد تومان برای اتمام این پروژه تخصیص داده شد و از خرداد ماه فعالیتی جهادی برای اتمام این طرح آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان ادامه داد: پروژه پس از تامین اعتبار از نظر پیشرفت فیزیکی جهش پیدا کرد و امروز با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور تحویل خانواده ها خواهد شد.

تراهی با ذکر این نکته که مسکن به عنوان خدمت ماندگار یکی از مولفه های مهم توانمند سازی محسوب می شود، تصریح کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد تامین مسکن نقش بسیار مهمی در ایجاد نشاط و توانمندسازی خانواده داشته است به همین جهت این موضوع در حوزه شهری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با ذکر این نکته که 297 یتیم از این 122 واحد بهره مند شدند، اظهار کرد: امروز می توان گفت هیچ کدام از خانواده های ایتام روستایی استان هرمزگان بی خانه نیستند و اگر موردی هم مشاهده و گزارش شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد خانواده های بی مسکن ایتام روستایی هرمزگان را به صفر رسانده ایم

تعداد خانواده های بی مسکن ایتام روستایی هرمزگان را به صفر رسانده ایم