مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-21سياسي

عضویت رایگان در کتابخانه های همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام، امکان عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان همدان فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت پیامک ارسال نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: پس از پایان مهلت، کد تخفیف معتبر تا پایان آبان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و افراد می توانند طی روزهای آتی به کتابخانه مورد نظر خود مراجعه و با ارائه کد، عضو کتابخانه عمومی شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات کتابخانه های عمومی تنها محدود به امانت کتاب و سالن مطالعه نیست ادامه داد: دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی نورمگز و مگا پیپر، دسترسی به نشریات، ویژه برنامه های کتابخوانی، نقد کتاب، دوره های آموزشی و .

از جمله خدمات ارائه شده در کتابخانه های عمومی است.

زارعی با اشاره به اینکه 50 درصد کتابخانه های عمومی به وای فای رایگان نیز مجهز شدند و مابقی نیز به زودی به این خدمت را ارائه می دهند، خاطرنشان کرد: اعضای کتابخانه های عمومی می توانند از اینترنت به صورت رایگان استفاده کنند.

وی گفت: همچنین اعضای کتابخانه ها تا دوم آبان ماه فرصت دارند کتاب های امانی خود که مشمول جریمه دیرکرد شده را  با صد درصد تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت رایگان در کتابخانه های همدان

عضویت رایگان در کتابخانه های همدان