مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:152021-10-21اقتصادي

متولیان پیگیر سهمیه خبرنگاران گیلانی از طرح مسکن باشند


رییس بسیج رسانه گیلان با اشاره به تفاهم نامه ساخت مسکن برای اصحاب هنر و رسانه، گفت: متولیان پیگیر سهمیه خبرنگاران گیلانی از طرح مسکن باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی پارسا عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تفاهم نامه ساخت مسکن برای اصحاب هنر و رسانه بین وزارت راه و شهرسازی و ارشاد، اظهار کرد: در این تفاهم نامه آمده خبرنگاران به پروژه های در حال احداث در سراسر کشور متصل شوند.

وی با بیان اینکه پروژه در حال ساخت مسکن ملی شامل حال خبرنگاران می شود، افزود: مسکن خبرنگاران به عنوان یکی از مطالبات به حق این صنف باید مورد توجه مسئولان و متولیان قرار گرفته و بخشی از دغدغه های فعال این عرصه حل شود.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با انتقاد از عدم مطالبه گری دستگاه های متولی به منظور حمایت از خبرنگاران، بیان کرد: با وجود اینکه گیلان جز استان های برتر در حوزه خبر و مطبوعات است اما به قدر کمیت این قشر فرهیخته، خدمات صنفی و رفاهی دریافت نمی کنند.

وی تأکید کرد: باید شرایط برای بهره مند خبرنگاران گیلانی از این مزیت ها و فرصت فراهم شود.

پارسا در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران گیلانی نیز باید از این فرصت برای مطالبه گری صنفی خود استفاده کنند، افزود: باید دید که سهم خبرنگاران گیلانی طرح مسکن خبرنگاران به چه میزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان پیگیر سهمیه خبرنگاران گیلانی از طرح مسکن باشند

متولیان پیگیر سهمیه خبرنگاران گیلانی از طرح مسکن باشند