مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:002021-10-20اقتصادي

آغاز طرح تحول نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طرح تحول نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طرح تحول نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی اجرا می شود.

یوسف بیدخوری افزود: هدف ما در آستانه تغییر شرایط کرونایی و در پساکرونا اجرای طرح نظارت به شکل اینترنتی و در قالب سامانه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح اطلاعات واحدهای گردشگری در سامانه های مربوطه به روزرسانی می شود و ضمن پیشگیری از ایجاد مشکلات برای زائران و گردشگران، پیش از اینکه زائر و گردشگر وارد پروسه اداری سنتی رسیدگی به شکایت شود، به مشکل و شکایتش رسیدگی خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی تاسیسات گردشگری تصریح کرد: در جلسات هم اندیشی با اعضای تشکل های حرفه ای گردشگری وضعیت تاسیسات گردشگری استان بررسی شده تا در راستای رعایت منشور حقوق گردشگر بازرسی های مستمر در این زمینه اجرا شود.

بیدخوری یادآور شد: با توجه به تغییر و بهبود شرایط کرونایی دوباره سفرها آغاز شده و زائران و گردشگران به مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تحول نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی

آغاز طرح تحول نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی