مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-20سياسي

اعتماد به ظرفیت های داخلی راهکار خنثی شدن تحریم ها است


مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد با تاکید بر لزوم خنثی سازی تحریم ها، گفت: اتکا به ظرفیت داخل، عدم اعتماد به دشمن و وحدت بین قوا ملزومات این امر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نعمت الله آزموده ظهر چهار شنبه در جمع طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون لزوم خنثی سازی تحریم ها، اظهار کرد: امام خامنه ای با دو وصف اولویت اقدام برای خنثی سازی تحریم و تلاش حداکثری برای خنثی سازی تحریم این مهم را وظیفه دولت دانستند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد گفت: متأسفانه دولت قبل با نگاهی که به اولویت رفع تحریم به علاوه اولویت ارتباط با غرب داشت، این مهم را در آخرین ماه های فعالیتش جدی نگرفت؛ اما اکنون رییس جمهور جدید، در دومین ماه خدمتش به این اولویت اهتمام ورزیده است.

وی با اشاره به اولویت ها و ملزومات مورد نیاز برای تحقق خنثی سازی تحریم، عدم اعتماد به دشمن را ازجمله این ملزومات دانست و افزود: این رویکرد یک لازمه اجتناب ناپذیر است که باید به عنوان راهبرد دائمی مدنظر دولتمردان باشد.

حجت الاسلام آزموده تصریح کرد: عدم اعتماد به وعده ها و قول های آمریکا و اروپا بر همین مبنا است و این یک رویکرد اصلی می باشد که به نوع نگاه و باور مسئولان برمی گردد و در محاسبات و رفتارهای آنان تأثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به ظرفیت های داخلی راهکار خنثی شدن تحریم ها است

اعتماد به ظرفیت های داخلی راهکار خنثی شدن تحریم ها است