مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-20حوادث

خسارت پانصد میلیون تومانی آتش سوزی واحد تولیدی طبیعت


مدیر مارکتینگ شهرک صنعتی واحد تولیدی طبیعت گفت: در پی این حادثه خسارت مالی اولیه بیش از 50 هزار میلیارد ریال در نظرگرفته شده است.

- مهدی شانه ساز، مدیر مارکتینگ شهرک صنعتی واحد تولیدی طبیعت زرندیه در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: آتشی که از حوالی ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز در کارخانه طبیعت واقع در شهرک صنعتی مامونیه آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

وی افزود: طبق بررسی های انجام شده بخش های زیادی از این کارخانه از جمله انبار برنج، انبار چای، سالن های تولید روغن، رب و دیگر سالن های واقع در این مجتمع تولیدی طعمه حریق شده و خسارت مالی بسیاری که در برآورد اولیه بیش از 50 هزار میلیارد ریال در نظرگرفته شده از این اتفاق ناخوشایند به جا مانده است.

شانه ساز اظهار کرد: این اتفاق درحالی رخ داده است که این شرکت تولیدی حدود سه هزار پرسنل مشغول به کار داشته و در طی این سالها در میان بازار داغ محصولات سبد اصلی خانوار خوش درخشیده و نامی ماندگار و ارزشمند از خود بجا گذاشته است.

مدیر مارکتینگ شهرک صنعتی واحد تولیدی طبیعت بیان کرد: امید است باتوجه به خوش سابقگی این شرکت در عرصه تولید و کارآفرینی، در سال 1400 که سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده است مسئولین مربوطه اقدامات لازم جهت جبران این اتفاق ناخوشایند را انجام دهند تا این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت پانصد میلیون تومانی آتش سوزی واحد تولیدی طبیعت

خسارت پانصد میلیون تومانی آتش سوزی واحد تولیدی طبیعت