مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-20ورزشي

آغاز جنگ 500میلیاردی استقلال و آجورلو با فدراسیون


اعلام این رقم خود می تواند پایه قرارداد و ارزش تبلیغات محیطی فوتبال باشگاهی ایران را تکان دهد چراکه سازمان لیگ برای واگذاری کل فضای تبلیغاتی رقابت های باشگاهی ایران نیز نزدیک این مبلغ را نگرفته و همچنان با وکالت نداشته از باشگاه ها ، - یک شرکت بخش خصوصی به عنوان کارگزار جدید باشگاه استقلال معرفی شد اما متن قرارداد شائبه هایی درباره تحویل فضای تعهد شده به شرکت پیمانکار به وجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ بعد از فسخ قرارداد با کارگزار قبلی امروز سایت باشگاه استقلال اعلام کرد که طی قراردادی میان مدیرعامل باشگاه استقلال و شرکت ایده پروران تبلیغ، این شرکت به عنوان کارگزار رسمی باشگاه استقلال معرفی شده است.

طبق این قرارداد کف تعهد کارگزار در فصل جاری 500 میلیارد تومان و در صورت افزایش درآمد کارگزار، باشگاه از این درآمد ها سهم بالایی خواهد برد.

میزان این سود بالا دقیقا در این خبر ذکر نشده است اما صرف همین مبلغ ، یک رکورد جدید در تاریخ درآمدزایی باشگاه های ایران محسوب می شود و حداقل سه برابر سقف درآمد فضل گذشته آبی هاست اما موضوع مهمی باعث نگرانی شده است که آیا استقلال می تواند فضای تعهد شده را در اختیار این شرکت قرار دهد یا خیر؟ اعلام این رقم خود می تواند پایه قرارداد و ارزش تبلیغات محیطی فوتبال باشگاهی ایران را تکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جنگ 500میلیاردی استقلال و آجورلو با فدراسیون

آغاز جنگ 500میلیاردی استقلال و آجورلو با فدراسیون