مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-20اقتصادي

کارآفرینی و اشتغالزایی هدف ملی توسعه گردشگری پایدار


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی هدف از برگزاری جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق را گسترش دانش روز گردشگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک همزمان با روز ملی اراک جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق با حضور جمعی از فرهیختگان و پژوهشگران و فعالان در حوزه گردشگری در بازار تاریخی اراک، سرای کتابفروش ها  برگزار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه جای یک ایونت و رویداد فرهنگی که  بتواند برند شهر اراک باشد تاکنون خالی بوده است گفت: برگزاری این جشنواره در هر سال می تواند آغازی برای یک رویداد ملی در شهر اراک باشد.

حسینی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش دانش روز گردشگری، خلاقیت در کارآفرینی و اشتغالزایی در مقاصد نوین گردشگری دانست و گفت: این جشنواره در سه روز برنامه ریزی شده و موضوعاتی که در این جشنواره توسط اساتید عنوان خواهد شد موضوعات روز گردشگری است.

وی افزود: در این جشنواره 15 استاد شاخص در زمینه گردشگری از کشورهای استرالیا، انگلیس، نپال و تهران طبیعت اراک که توسط محمد علی ایرانلو تهیه شده است،  5 استاد در زمینه ژئوتوریسم و گردشگری خلاق از کشور اسلونی، تهران، شیراز و تبریز  سخنرانی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی و اشتغالزایی هدف ملی توسعه گردشگری پایدار

کارآفرینی و اشتغالزایی هدف ملی توسعه گردشگری پایدار