مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-20سياسي

فرماندار: باید به اراک و اراکی بودن تعصب داشته باشیم


باید به شهری مانند اراک که مرکز صنعت، کشاورزی، علمی، مفاخر و فرهنگی و اراکی بودن خود افتخار کرده و به اراکی بودن خود تعصب داشته باشیم.

- ایسنا/مرکزی فرماندار اراک گفت: باید به شهری مانند اراک که مرکز صنعت، کشاورزی، علمی، مفاخر و فرهنگی و اراکی بودن خود افتخار کرده و به اراکی بودن خود تعصب داشته باشیم.

دکتر حسین بختیاری 28 مهرماه در آیین نواختن زنگ اراک که به مناسبت فرا رسیدن سالروز به صدارت رسیدن امیرکبیر و روز اراک در مدرسه صمصامیه بیات برگزار شد با اشاره به اقدام شورای پنجم شهر اراک مبنی بر نامگذاری یک روز به نام این شهر اظهار کرد: سابقه دبیرستان صمصامیه بیات اراک را همگان می دانند و در واقع همان روالی که برای تاسیس مدرسه دارالفنون توسط امیرکبیر طی شد برای تاسیس این دبیرستان صورت گرفت و در واقع دبیرستان صمصامیه بیات دومین دبیرستان کهن کشور است.

وی در ادامه به روند واکسیناسیون در زمان امیرکبیر اشاره کرد و گفت: آنزمان امیرکبیر در خلوت خود به حال مردمی که به دلیل کمبود اطلاعات از عمل مایع کوبی(واکسیناسیون) خودداری می کردند گریست و متاسفانه امروز در بحث بیماری کرونا همچنان با گروهی از مردم مواجه هستیم که به واکسیناسیون اعتقادی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: باید به اراک و اراکی بودن تعصب داشته باشیم

فرماندار: باید به اراک و اراکی بودن تعصب داشته باشیم