مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-20پزشكي

وضعیت ذخیره خون شکننده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: وضعیت ذخیره خون در استان تهران درحال حاضر، اگر چه بحرانی نیست، اماشکننده است و نیاز است که هموطنان اهدای خون را در اولویت های خود قرار دهند و مانند همیشه یاری رسان انتقال خون و .

- مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: وضعیت ذخیره خون در استان تهران درحال حاضر، اگر چه بحرانی نیست، اماشکننده است و نیاز است که هموطنان اهدای خون را در اولویت های خود قرار دهند و مانند همیشه یاری رسان انتقال خون و نجات دهنده جان بیماران باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: وضعیت ذخیره خون در استان تهران درحال حاضر، اگر چه بحرانی نیست، اماشکننده است و نیاز است که هموطنان اهدای خون را در اولویت های خود قرار دهند و مانند همیشه یاری رسان انتقال خون و نجات دهنده جان بیماران باشند.

محمدرضا مهدی زاده افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا و در 21 ماه گذشته میزان استقبال برای اهدای خون کاهش یافته است و تقریبا در این مدت وضعیت ذخیره خون شکننده بوده است.

وی ادامه داد: بعد ازاینکه میزان واکسیناسیون کرونا در تهران و همین طور در کشور افزایش یافت و همچنین میزان ابتلا و مرگ و هم به دلیل کرونا کاهش یافت، میزان اعمال جراحی افزایش یافت و همزمان با افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ذخیره خون شکننده است

وضعیت ذخیره خون شکننده است