مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-19اقتصادي

انتقال آب از سد تالوار نیازمند تخصیص 1300 میلیارد تومان اعتبار


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای انتقال آب از سد تالوار سه ایستگاه پمپاژ در مسیر انتقال پیش بینی شده که نیازمند تخصیص 1300 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امروز (27 مهرماه) در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، با اشاره به اینکه وضعیت خشکسالی در طول 50 سال اخیر بی سابقه بوده است، افزود: در چنین شرایطی وزارت نیرو درصدد است با برنامه ریزی مناسب و دقیق از منابع استفاده کند تا مشکلی متوجه شهرها و روستاهای کشور نباشد.

وی با بیان اینکه ما از پنج ماه پیش با توجه به عدم بارش ها، کاهش برداشت از سد اکباتان همدان را در دستور کار قرار دادیم، اضافه کرد: بر همین اساس میزان برداشت از 1200 لیتر بر ثانیه به 700 لیتر در ثانیه کاهش یافت تا چاه های جایگزین به کمک بیایند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه با اشاره به اینکه انتقال آب از سد تالوار نیازمند تخصیص 1,300 میلیارد تومان اعتبار است، عنوان کرد: سه ایستگاه پمپاژ در مسیر انتقال آب از این مسیر وجود دارد که بر همین اساس دو مخزن از مخازن این ایستگاه ها به صورت پیش ساخته تهیه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از سد تالوار نیازمند تخصیص 1300 میلیارد تومان اعتبار

انتقال آب از سد تالوار نیازمند تخصیص 1300 میلیارد تومان اعتبار