مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-19بين الملل

پیام مشترک مصر، یونان و قبرس به ترکیه و تاکید بر لزوم خروج مزدوران از لیبی


رییس جمهوری مصر در نشست سه جانبه آتن گفت که با طرف های یونانی و قبرسی بر سر لزوم خروج نیروهای خارجی و مزدوران از لیبی و برگزاری به موقع انتخابات توافق شده است.

- رییس جمهوری مصر در نشست سه جانبه آتن گفت که با طرف های یونانی و قبرسی بر سر لزوم خروج نیروهای خارجی و مزدوران از لیبی و برگزاری به موقع انتخابات توافق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالفتاح سیسی رییس جمهوری مصر در سخنرانی خود در نشست سه جانبه با نخست وزیر یونان و رییس جمهوری قبرس که روز سه شنبه در آتن برگزار شد، به چندین موضوع پرداخت که با همتای قبرسی خود و نخست وزیر یونان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس جمهوری مصر در سخنان خود بر حمایت قاهره از یافتن راه حلی جامع برای حل موضوع قبرس بر اساس قطعنامه های بین المللی تاکید و از امضای قرارداد اتصال برق بین مصر، یونان و قبرس تمجید کرد.

وی در ادامه به مساله درگیری های اسراییل و فلسطین اشاره و بر حمایت مصر از حل مشکلات مربوط به فلسطینیان و صهیونیست ها بر اساس راهکار دو دولتی تأکید کرد.

نخست وزیر یونان هم در سخنانی در نشست سه جانبه آتن عنوان کرد که کشورش در محکومیت نقض ترکیه در شرق مدیترانه با مصر و قبرس اتفاق نظر دارد.

میتسوتاکیس در ادامه بر حمایت کشورش از گذار دموکراتیک در لیبی تاکید کرد و افزود: برگزاری انتخابات در لیبی بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک مصر، یونان و قبرس به ترکیه و تاکید بر لزوم خروج مزدوران از لیبی

پیام مشترک مصر، یونان و قبرس به ترکیه و تاکید بر لزوم خروج مزدوران از لیبی