مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-19اجتماعي

هشدار هواشناسی: کاهش دما در اصفهان


دمای هوا در بیشتر مناطق استان از امروز (سه شنبه) تا روز شنبه  آینده بین چهارتا 6 درجه سانتی گراد کاهش پیدا خواهد کرد که این کاهش دما در روزهای پایان هفته محسوس تر خواهد بود.

- دمای هوا در بیشتر مناطق استان از امروز (سه شنبه) تا روز شنبه  آینده بین چهارتا 6 درجه سانتی گراد کاهش پیدا خواهد کرد که این کاهش دما در روزهای پایان هفته محسوس تر خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به کاهش دمای هوا و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از امروز تا اوایل هفته آینده در این استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ هواشناسی اصفهان روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای نفوذ هوای سرد و کاهش نسبی دما بین چهارتا 6 درجه سانتی گراد، ماندگاری توده هوای سرد و کاهش دما به زیر صفر در مناطق کوهستانی و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از امروز (سه شنبه) تا بعدازظهر روز شنبه هفته آینده خبر داد.

بر اساس این گزارش نفوذ هوای سرد و کاهش نسبی دما امروز و فردا (چهارشنبه) مناطق غرب وجنوب استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و برای روز پنجشنبه به نیمه شمالی و مناطق غربی نفوذ خواهد کرد و دامنه نفوذ این هوای سرد برای روز جمعه و شنبه بیشتر مناطق استان را در برمی گیرد که لازم است تدابیر لازم برای کاهش خسارات احتمالی، تسریع در برداشت محصولات باغی و زراعی، کنترل دمای مرغدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی: کاهش دما در اصفهان

هشدار هواشناسی: کاهش دما در اصفهان