مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-19اقتصادي

آقامیرسلیم: 70 درصد از قاچاق فقط متعلق به یکی از بنادر است


70 درصد از قاچاق فقط متعلق به یکی از بنادر است و نتیجه این فساد نهادینه شدن صدمه به تولید داخلی و ورشکستگی بسیاری از کارخانه ها و بیکاری عده کثیری از هموطنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید مصطفی آقامیرسلیم در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (سه شنبه 27 مهرماه) مجلس گفت: اصلاح امور و رسیدن به خیر و صلاح امت توأم با ادامه جولان دادن مفاسد میسر نمی شود.

موفقیت دولت سیزدهم در رفع مشکلات معیشتی مردم و در خروج از رکود و رونق دادن به اشتغال مولد و مهار تورم و کاهش قیمت ها و در پیشرفت کشور همه در گرو ریشه کنی مفاسدی است که به تدریج شکل گرفته و در ده سال گذشته در زمینه های اقتصادی و اجتماعی به نقطه اوج خود رسیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این کار یعنی مبارزه با ریشه های فساد دارای ابعاد متعدد است و موفقیت در آن با عنایت پروردگار و در گرو شناخت مناسب علل و عوامل فساد، تدبیر داهیانه برای مهار و سپس قلع و قمع آن و انتخاب گروهی از مجریان پاکدست در ستاد اصلی مبارزه با مفاسد و به ویژه در همکاری مردم است.

وی افزود: مردم شریف ما در جامعه، ادارات و محیط های کسب و کار از نجابت و سلامت نفس برخوردارند ولی دلشان خون است از شکل گرفتن روش های آلوده و حضور عناصر بی پروا و متجاهر به فسق یا منافق و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقامیرسلیم: 70 درصد از قاچاق فقط متعلق به یکی از بنادر است

آقامیرسلیم: 70 درصد از قاچاق فقط متعلق به یکی از بنادر است