مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-19فرهنگي

اگر یک فرد معلول شاغل شود، دیگر معلول نیست


یکی از مربیان کانون معلولین توانا در قزوین وقتی از اشتیاق معلولان برای یادگیری هنر سخن می گوید، هنرجویی را معرفی می کند که بدون آنکه محدودیت معلولیت ناامیدش کرده باشد با پشتکار بالا و خلاقیتش توانسته آثار هنری جدیدی از «کلش بافی» خلق کند.

- ایسنا/قزوین یکی از مربیان کانون معلولین توانا در قزوین وقتی از اشتیاق معلولان برای یادگیری هنر سخن می گوید، هنرجویی را معرفی می کند که بدون آنکه محدودیت معلولیت ناامیدش کرده باشد با پشتکار بالا و خلاقیتش توانسته آثار هنری جدیدی از کلش بافی خلق کند.

وی با ساقه های گندم به زیبایی کار می کند و علاوه بر درست کردن سبدهای زیبا، بر روی بطری به شکل هنرمندانه و منحصربه فردی کلش بافی می کند.

وقتی برای تهیه گزارش از هنرهایی که در استان قزوین وجود دارد تحقیق می کنم، برای بررسی هنر کلش بافی به هنرمندی می رسم که در کانون معلولین توانا فعالیت دارد و در همان جا به معلولان آموزش می دهد، ناهید علی سنبل یکی از مربیان کانون معلولین توانا وقتی از اشتیاق معلولان برای یادگیری هنر سخن می گوید، هنرجویی را معرفی می کند که بدون آنکه محدودیت معلولیت ناامیدش کرده باشد با پشتکار بالا و خلاقیتش توانسته آثار هنری جدیدی از کلش بافی خلق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر یک فرد معلول شاغل شود، دیگر معلول نیست

اگر یک فرد معلول شاغل شود، دیگر معلول نیست