مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-19فرهنگي

قصد ما ارائه یک تصویر متفاوت از عدالت رسانه ای بود


رضا معراج؛ رامین ندیمی طراح نگاره فراخوان دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به اهمیت جشنواره فیلم عمار و اهمیت آن در توضیح نگاه محتوایی این نگاره گفت: - همزمان با انتشار نگاره فراخوان دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، با طراح این نگاره به گپ و گفت نشستیم.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- رضا معراج؛ رامین ندیمی طراح نگاره فراخوان دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به اهمیت جشنواره فیلم عمار و اهمیت آن در توضیح نگاه محتوایی این نگاره گفت: جشنواره عمار به عنوان یکی از بزرگترین و البته متفاوت ترین جشنواره های فیلم کشور، همواره مرکز توجه مردم و رسانه ها بوده است.

قطعا برگزاری هرچه بهتر چنین جشنواره ای با اهداف و محتوایی ناب و منطبق با اصول انقلابی اهمیت بسیاری دارد، لذا در روند طراحی پوستر نیز مهمترین هدف ما کمک به هرچه بهتر دیده و فهمیده شدن این اهداف بود که از اولین جلسه ایده پردازی تا خروجی پایانی حدود 20 روز زمان برد.

این طراح جوان کشور با اشاره به مفهوم این تصویر و هدف پیامی خود در این طراحی گفت: قصدی که داشتیم ارائه یک تصویر متفاوت از مفهوم عدالت رسانه ای بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد ما ارائه یک تصویر متفاوت از عدالت رسانه ای بود

قصد ما ارائه یک تصویر متفاوت از عدالت رسانه ای بود