مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-19فرهنگي

ایرانسل بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد


ایرانسل در نخستین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را دریافت کرد.

- ایرانسل در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره که عصر روز گذشته 26 مهر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

در این مراسم، نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی به ایرانسل و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با دریافت این دو نشان موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینه مسئولیت اجتماعی را به دست آورد.

نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هدف بهبود و ارتقای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و شرکت ها، تقویت مؤلفه هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت های مسئولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک های خیریه ای، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

ایرانسل بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد