مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-19حوادث

حیات وحش در سالوک همچنان جان می بازند


مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: در گشت و پایش پارک ملی و منطقه حفاظت شده سالوک توسط محیط بان ها، طی 24 ساعت گذشته لاشه دو راس قوچ و میش وحشی کشف و سوزانده شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: در گشت و پایش پارک ملی و منطقه حفاظت شده سالوک توسط محیط بان ها، طی 24 ساعت گذشته لاشه دو راس قوچ و میش وحشی کشف و سوزانده شد.

حسن پهلوان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شیوع بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در منطقه حفاظت شده سالوک در اسفراین، اظهارکرد: طی یک هفته اخیر لاشه 23 راس از وحوش این منطقه که شامل کل، بز، قوچ و میش وحشی هستند توسط محیط بان ها پیدا شده است.

وی افزود: از ابتدای شروع اپیدمی در منطقه 10 اکیپ دو نفره از محیط بان ها در منطقه مستقر شده اند که امر گشت زنی برای پیدا کردن لاشه های احتمالی و سوزاندن آن ها را انجام می دهند و از سوی دیگر امر ضدعفونی آبشخورها را به صورت مستمر انجام می دهند.

گفتنی است منطقه حفاظت شده و پارک ملی سالوک در شهرستان اسفراین دارای جمعیت مناسبی از قوچ و میش و کل و بز وحشی هستند که طی چند روز گذشته به منظور کنترل بیماری، منطقه حفاظت شده قرنطینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات وحش در سالوک همچنان جان می بازند

حیات وحش در سالوک همچنان جان می بازند