مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:502021-10-18سياسي

ضرورت تعیین تکلیف سهم شهرداری از اراضی کاروانسرای مستوفی


بیرجند_ رییس کمیسیون عمران شورای شهر بیرجند خواستار تصمیم گیری برای تعیین حق السهم شهرداری از اراضی کاروانسرای مستوفی برای جلوگیری از بسته شدن معبر فرزان شد.

- ، ویدا ناصری عصر دوشنبه در دومین جلسه علنی شورا گفت :6 سهم از 16 سهم اراضی کاروانسرای مستوفی متعلق به شرکت بازآفرینی شهری و بقیه آن متعلق به ورثه حسین پور و بهدانی است که سهم شرکت باز آفرینی شهری ایران در زمان بازگشایی در مسیر معبر فرزان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بر طبق مصوبه کمیسیون ماده 5 و مصوبات شورا در سال های گذشته مقرر شده است ارزش افزوده تغییر کاربری ملک مورد نظر از مالک گرفته نشود، بیان داشت: مالک اقدامات لازم را انجام داده است اما موفق به اجرای این مصوبه نشده است.

وی با اشاره به اینکه با بارگشایی این معبر خیلی از مشکلات این محله مرتفع شد، عنوان کرد: سال 98 ورثه حسین پور و بهدانی در این خصوص در دادگاه طرح شکایت کردن و حکم خلع ید را گرفته اند و بر این اساس آنها می توانند این معبر را ببندند.

وی در خواست ورثه مورد نظر را در مراجعه به شهرداری تعیین تکلیف اراضی خود اعلام کرد و افزود: در این باره صورت جلسه ای توسط راه و شهرسازی و شهرداری نوشته شده است تا بر این اساس سهم شهرداری از اراضی مورد نظر تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین تکلیف سهم شهرداری از اراضی کاروانسرای مستوفی

ضرورت تعیین تکلیف سهم شهرداری از اراضی کاروانسرای مستوفی