مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-18اقتصادي

جاپَلقی: نیروهای شهرداری افزایش یابند/ قصد فروش برج های دوقلو را نداریم


در راستای اجرای طرح های حوزه شهرسازی تعداد نیروها در این حوزه ساماندهی و یا افزایش داده شوند تا روند کار سرعت بیشتری پیدا کند و کار ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز در اولین جلسه پنج ساعته خود با مدیران و معاونان سازمان های شهرداری با بیان اینکه باید تمام توانمان را برای رفع مشکلات شهری بکار بگیریم، گفت: همه همکاران برای من مساوی و یکسان هستند و تنها تفاوت آن ها در مسئولیت های آن ها است و باید برای رفع مشکلات شهری و ساختن شهری پویا و با نشاط همه کارکنان توان و ظرفیت خود را به میدان آورند و با چشم انداز و نگاه جدید حرکت را آغاز کنیم.

  شهردار شهرکرد با بیان اینکه کارکنان شهرداری افراد توانمندی هستند و هر کدام می توانند یک شهردار باشند، افزود: شهرکرد دارای انسان های فرهیخته ای است، بنابراین خدمت به مردم این مرز و بوم باید درشأن آن ها باشد.

  وی با بیان اینکه باید به دنبال درآمدهای پایدار باشیم، خاطرنشان کرد: درحال حاضر با توجه به شرایط کرونا با کمبود شدید بودجه مواجه هستیم اما باید از مقادیر کم کار را شروع و درآمدها ساخته شود و تمام پتانسیل های شهر در راستای درآمدزایی به کار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاپَلقی: نیروهای شهرداری افزایش یابند/ قصد فروش برج های دوقلو را نداریم

جاپَلقی: نیروهای شهرداری افزایش یابند/ قصد فروش برج های دوقلو را نداریم