مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-18اقتصادي

نرخ بهره وری در دولت سابق صفر و منفی بوده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر عدم توجه به انباشت سرمایه و سرمایه گذاری در زمان مناسب گفت: نرخ بهره وری در دهه 90 حدود صفر و منفی بوده که به دلیل عدم برنامه ریزی و سرمایه گذاری در چند سال گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی جهانگیری در جلسه بررسی عملکرد و چالش های پیشروی بخش کشاورزی که در محل سازمان جهادکشاورزی استان و با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  برگزار شد، در ارتباط با تمرکز و تحول در اهداف سازمانی اظهار داشت: تحول زمانی ایجاد می شود که تغییرات بدون نیاز به بررسی و تحقیق با چشم دیده شود.

وی با اشاره به تاثیر سرمایه گذاری های زیربنایی بر سرمایه گذاری های بخش خصوصی گفت: باید اقداماتی انجام شود که مسائل دانش بنیان و تحقیقاتی به شکل پروژه بررسی و اجرایی شود که در دولت جدید در صورت شناسایی و تایید پروژه، امکان اجرایی شدن قابل تحقق است و مدیران بخش کشاورزی برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی مناسب و به موقع انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اجرای طرح های توسعه در دوره ای کمتر از پنج سال گفت: اگر برنامه ریزی ها علمی و دقیق باشد و اقدامات به موقع و فنی اجرا شود و البته کشور با مشکلات خاصی مثل تحریم و بیماری مواجه نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بهره وری در دولت سابق صفر و منفی بوده است

نرخ بهره وری در دولت سابق صفر و منفی بوده است