مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-18اقتصادي

تکلیف وزیر اقتصاد به رییس جدید سازمان سرمایه گذاری


وزیر اقتصاد خواستار ایفای نقش فعال تر سازمان سرمایه گذاری خارجی در توسعه و تحکیم روابط و مناسبات اقتصادی ایران با کشورهای همسایه و همچنین کشورهای همسو با سیاست های جمهوری اسلامی ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت اقتصاد، مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تکریم سید محمد علی موسوی رییس پیشین سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و معارفه علی فکری رییس جدید این سازمان، خواستار ایفای نقش فعال تر این سازمان در توسعه و تحکیم روابط و مناسبات اقتصادی ایران با کشورهای همسایه و همچنین کشورهای همسو با سیاست های جمهوری اسلامی ایران شد.

خاندوزی در این مراسم با اشاره به نقش مهم به ارمغان آید.

خاندوزی با بیان اینکه علیرغم وجود برخی محدودیت ها می توان دستاوردها و ثمرات بهتری برای اقتصاد کشور کسب کرد، افزود: دستیابی به این هدف منوط به همکاری تمام دستگاهها و همچنین همت و تلاش مضاعف کارکنان و مدیران سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی است و اگر با باور به این هدف گام برداریم این دستاوردها در جهت تقویت موضع راهبردی جمهوری اسلامی مؤثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف وزیر اقتصاد به رییس جدید سازمان سرمایه گذاری

تکلیف وزیر اقتصاد به رییس جدید سازمان سرمایه گذاری