مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-18اقتصادي

انتقال آب از سد آزاد بە تصفیە خانە سنندج نیازمند حمایت مسئولان استانی است


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقەای استان کردستان گفت: انتقال آب سد آزاد به قروه، دهگلان و تصفیه خانه سنندج نیازمند حمایت مسئولین استانی است.

- ایسنا/کردستان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقەای استان کردستان گفت: انتقال آب سد آزاد به قروه، دهگلان و تصفیه خانه سنندج نیازمند حمایت مسئولین استانی است.

عرفان مومن پور امروز (26مهر) در نشست مشترک شرکت آب منطقه ای کردستان و شرکت توسعه منابع آب و نیرو در خصوص بررسی چالش ها و مسائل کمی و کیفی مرتبط با آن، چالش ­ها و مسائل کمی و کیفی مرتبط با بهره­ برداری از سد آزاد که بە عنوان یکی از اصلی­ ترین منابع تأمین­ کننده آب شرب شهرهای سنندج، قروه و دهگلان در نظر گرفته شده است، مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

مؤمن پور با اشاره به اجرای برنامه پایش کیفی آب مخزن سد آزاد، گفت: پایش کیفی این سد توسط دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه­ ای کردستان، بصورت مستمر و منظم انجام می شود.

معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت افزود: نظر به شناسایی تهدیدات و مشکلات کیفی که می تواند در آینده بر وضعیت کیفی آب دریاچه اثرگذار باشد و از طرفی اهمیت موضوع کاربری شرب این سد، برنامه­ ریزی ها و هماهنگی های لازم توسط دستگاه­ های اجرایی ذیربط در استان مبنی بر حفاظت از کیفیت آب مخزن آن و مدیریت حوضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از سد آزاد بە تصفیە خانە سنندج نیازمند حمایت مسئولان استانی است

انتقال آب از سد آزاد بە تصفیە خانە سنندج نیازمند حمایت مسئولان استانی است