مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-18بين الملل

توافق آبی رژیم صهیونیستی-اردن؛ وزیر انرژی تل آویو: نتانیاهو دروغ می گوید


«کارین الحرار» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی بار دیگر ضمن رد اظهارات بنیامین نتانیاهو درباره توافق این رژیم با اردن برای فروش آب، او را به دروغگویی متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه جنجال ها در فلسطین اشغالی بر سر توافق آبی رژیم صهیونیستی با اردن، وزیر انرژی این رژیم بشدت اظهارات آی 24 رژیم صهیونیستی، کارین الحرار وزیر انرژی این رژیم بنیامین نتانیاهو را به دروغ پراکنی و انتشار اخبار جعلی درباره توافق آبی با اردن متهم کرد.

این مقام کابینه نفتالی بنت اخیرا با سفر به امان پایتخت اردن و دیدار با محمد النجار وزیر آب این کشور، توافقی در زمینه انتقال آب بیشتر با اردن امضاء کرد.

به موجب این توافق، قرار است در سال آتی میزان آب ورودی از سرزمین های اشغالی به اردن به میزان 50 میلیون متر مکعب افزایش یابد و در صورت امکان دو سال دیگر نیز این توافق تمدید شود.

بنا بر گزارش آی 24، این توافق در جلسه روز یکشنبه (دیروز) کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی باعث تشدید منازعه ها و جنجال سیاسی شد.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به اظهارات بنیامین نتانیاهو رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر سابق این رژیم علیه توافق آبی با اردن واکنشن نشان داد و او را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق آبی رژیم صهیونیستی-اردن؛ وزیر انرژی تل آویو: نتانیاهو دروغ می گوید

توافق آبی رژیم صهیونیستی-اردن؛ وزیر انرژی تل آویو: نتانیاهو دروغ می گوید