مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 01:452021-10-17سياسي

سران برخی کشورهای همسایه گول رژیم توخالی صهیونیستی را نخورند


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به سران برخی کشورهای همسایه هشدار می دهم که گول رژیم کودک کش و پوشالی و توخالی صهیونیستی را نخورند.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به سران برخی کشورهای همسایه هشدار می دهم که گول رژیم کودک کش و پوشالی و توخالی صهیونیستی را نخورند.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تحولات اخیر آذربایجان اظهار کرد: این روزها تحرکات اخیر آذربایجان و رفتارهای فاقد مبنای صحیح همسایگی را شاهد هستیم رفتارهایی که از حسن همجواری بی بهره است.

وی ادامه داد: ما رفتارهای دولتمردان جمهوری آذربایجان را از مردم این کشور جدا می بینیم، قطعا نباید رفتار دولتمردان آذربایجان را به مردمان مسلمان و مومن و به ویژه دلدادگان مکتب تشیع نسبت داد باید این دو موضوع را از یکدیگر جدا کرد.

آنچه که در صحنه عمل شاهد هستیم اقداماتی از سوی سران آذربایجان به خاطر ماجراجویی است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مدت ها قبل صهیونیست ها به دنبال ایجاد تحولات در منطقه هستند البته چشم های بیدار و بابصیرت دستگاه های اطلاعاتی این موضوع را گوشزد کرده که اسراییل در اطراف جمهوری اسلامی و همسایگان ما چه اقداماتی را دنبال می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران برخی کشورهای همسایه گول رژیم توخالی صهیونیستی را نخورند

سران برخی کشورهای همسایه گول رژیم توخالی صهیونیستی را نخورند