مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-17حوادث

خانه سبزی که مدیرعاملش یک سرایدار است+فیلم


پوروطن و بچه هایش در خانه ای در منطقه طالب آباد در بندر زیبای انزلی زندگی می کنند اما این خانه مدیرعاملی دارد که مدیرعامل آن یک سرایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، اسماعیل پوروطن، 67 ساله، در بندر انزلی زندگی می کند که  سال ها پیش همسرش را از دست داده و زندگی او در مسیری پیش رفته که او مردِ تنهای شب ها و روزهای دنیا نیست.

مؤسسه خیریه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست سبزاندیشان وطن عنوان کامل خانه ای است که پوروطن و بچه هایش در آن زندگی می کنند؛ خانه ای در منطقه طالب آباد در بندر زیبای انزلی است اما در تابلوی مؤسسه نه تنها به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست اشاره ای نشده بلکه زیر آن نوشته شده سرایدار اسماعیل پور وطن اسماعیل پوروطن در نقش پدرانه خود به قدری عمیق است که نه فقط به فکر بیمه عمر و تحصیلات عالیه فرزندانش است، بلکه برای ازدواج آنها نیز از تامین مسکن گرفته تا تهیه جهیزیه فکر کرده؛ پدری که سرزده به خانه فرزندانش می رود تا از اوضاع زندگی آنها بی خبر نکند.

هر بچه ای که به این مؤسسه می آید، از همان ابتدا بیمه عمر می شوند و تمام هزینه های تحصیل و ازدواج آنها را می دهم و بعد از ازدواج نیز روز تولد خود و همسرشان، سالگرد ازدواج و تولد بچه هایشان به خانه شان می رود، تا ببیند چگونه زندگی می کنند و به چه چیزی نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه سبزی که مدیرعاملش یک سرایدار است+فیلم

خانه سبزی که مدیرعاملش یک سرایدار است+فیلم