مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-17سياسي

اعتصاب کارگران سد شفارود تالش برای حقوق


نماینده تالش و رضوانشهر در مجلس با اشاره به اینکه کارگران پروژه سد شفارود، از ابتدای امسال تاکنون حقوق و مزایای خود را دریافت نکردند از شکایت خود به کمیسیون اصل 90 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ حسن محمد یاری با اعلام ملحق شدن به اعتصاب 800کارگر سد شفارود گیلان به همشهری آنلاین بیان کرد: از سال گذشته پیگیر معوقات کارگران سد شفارود بوده ام.

بارها درباره مشکلات کارگران شفارود نطق داشتم، اما تاکنون گوش شنوایی وجود نداشت، به طوری که این کارگران برای احقاق حقوق خود دست به اعتراض مسالمت آمیز زدند و من نیز از هفته آینده به آن ها ملحق می شوم.

این نماینده مجلس همچنین به نامه نگاری با کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در این باره اشاره و اظهار کرد: طی نامه ای از قوه قضاییه و دادگستری گیلان خواستار ورود به موضوع شده ام.

فرماندار رضوانشهر نیز خبر داد فقط 20درصد از مجموع کارگران مشغول به کار در پروژه سدشفارود طی سال جاری تا پایان اردیبهشت حقوق و دستمزد دریافت کرده اند.

محمود قاسمی اختلاف بین پیمانکار و کارفرما در سد شفارود را عامل بروز مشکلات در زمینه پرداخت حقوق معوقه کارگران در این پروژه ملی دانست و گفت: تاکنون پیگیری های متعددی برای حل این مساله از سوی مسئولان شهرستانی، استانی و نماینده حوزه انتخابیه درسطح ملی انجام شده است که متاسفانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب کارگران سد شفارود تالش برای حقوق

اعتصاب کارگران سد شفارود تالش برای حقوق