مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-17اقتصادي

رشد 50 درصدی کمک خیران در اردبیل/صدقات با بارکد پرداخت می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: در نیمه نخست امسال کمک های مردمی به مددجویان با افزایش 50 درصدی به بیشترین میزان خود طی یک سال اخیر رسید.

- اردبیل-معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: در نیمه نخست امسال کمک های مردمی به مددجویان با افزایش 50 درصدی به بیشترین میزان خود طی یک سال اخیر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صفر توحیدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل از افزایش کمک های خیران به مددجویان خبر داد و اظهار کرد: با طراحی سیستم نوین بارکد اختصاصی برای پرداخت صدقات و کمک های نقدی خیران این میزان کمک های مردمی در آینده نزدیک با روندی تسهیل شده افزایش رو به رشدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت تسهیل کمک رسانی به مددجویان افزود: طراحی مجموعه سیستم های نوین جذب کمک های مردمی در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت خیران بسیار حائز اهمیت است که در این زمینه چند هدف مشخص من جمله شفاف سازی مبالغ و صرفه جویی در هزینه دنبال می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از وجود 110 هزار مشترک صندوق صدقات در استان خبر داد و یادآور شد: برای تمامی این صندوق ها کد اختصاصی طراحی و تهیه شده است که با اجرای کامل این طرح قدم مؤثری را در راستای رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 50 درصدی کمک خیران در اردبیل/صدقات با بارکد پرداخت می شود

رشد 50 درصدی کمک خیران در اردبیل/صدقات با بارکد پرداخت می شود