مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-17اقتصادي

مواد معدنی خراسان جنوبی در مسیر ثبت بین المللی است


مدیرکل دفتر اکتشافات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تعدادی از مواد معدنی خراسان جنوبی چون زغال سنگ طبس، سنگ مرمریت رنگی و بنتونیت که ثبت ملی شده به زودی ثبت بین المللی نیز خواهد شد.

- ، ابراهیم علی مولابیگی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح تحول در بخش زمین شناسی و اکتشافات ذخایر معدنی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال های اخیر شاهد پویایی و تحول در حوزه فعالیت های زمین شناسی هستیم، اظهار کرد: بزرگان در حوزه زمین شناسی از خراسان جنوبی به عنوان بهشت زمین شناسی یاد می کنند.

مدیرکل دفتر اکتشافات وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: اجرای برنامه تحول زمین شناسی رخداد مبارکی برای خراسان جنوبی است که حاصل آن دسترسی بیشتر به ذخایر معدنی و توسعه پایدار خواهد بود.

مولابیگی با بیان اینکه هر چند در شرایط فعلی آذربایجان غربی جلودار در معادن طلا است اما خراسان جنوبی نیز در این ریل و مسیر قرار گرفته و با تکمیل اطلاعات به معادن زیادی دست خواهد یافت.

معادن در دست برخی افراد حبس شده است وی با تأکید بر اینکه یکی از دلایلی که استان های کشور از لحاظ دسترسی به منابع معدنی عقب مانده اند این است که معادن دست برخی افراد حبس شده، افزود: ایران جزو 15 کشور برتر در زمینه ذخایر معدنی کشف شده است و ذخایر معدنی پنهان شده زیادی نیز در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد معدنی خراسان جنوبی در مسیر ثبت بین المللی است

مواد معدنی خراسان جنوبی در مسیر ثبت بین المللی است