مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-17اقتصادي

اشتغال 400 نفر در طرح های حوزه کشاورزی استان بوشهر فراهم می شود


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر گفت: زمینه اشتغال 400 نفر در طرح های حوزه کشاورزی استان بوشهر فراهم می شود.

- ، ضرغام حیدریه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت و همراهی با فعالیت های حوزه کشاورزی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و شاهد اجرای طرح های مهمی هستیم.

وی از صدور 75 فقره مجوز موافقت اصولی و پروانه تأسیس طرح های کشاورزی در استان بوشهر در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: این طرح ها زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم می سازد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر پیش بینی سرمایه گذاری این طرح ها را دو هزار و 800 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این طرح ها شامل ایجاد گلخانه، پرورش قارچ، دام و طیور، آبزی پروری و … است.

وی با اشاره به روند رو به رشد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: هر چند هزینه های تولید در دو سال اخیر افزایش چشمگیری یافته منتهی با افزایش بهره وری به واسطه بکارگیری نهاده دانش در تولید، می توان به آینده صنعت کشاورزی امیدوار بود.

حیدریه افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر با ایجاد و ساماندهی بیش از 40 مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در سراسر استان، آمادگی لازم برای ارائه خدمات و مشاوره های فنی و اقتصادی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 400 نفر در طرح های حوزه کشاورزی استان بوشهر فراهم می شود

اشتغال 400 نفر در طرح های حوزه کشاورزی استان بوشهر فراهم می شود