مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-17پزشكي

وقتی مطب ها محل انتقال بیماری می شوند


برای درمان به مطب پزشک می رویم اما چه می شود اگر همان مطب، کانون آلودگی و انتقال بیماری باشد؟ - ایسنا/خوزستان برای درمان به مطب پزشک می رویم اما چه می شود اگر همان مطب، کانون آلودگی و انتقال بیماری باشد؟ از ابتدای همه گیری کرونا، همواره بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از انتقال آلودگی تاکید شده است و حتی تاکید می شود که واکسیناسیون جای ماسک و تهویه و فاصله گذاری اجتماعی را نمی گیرد.

با این حال، در مراجعه به مراکز خدماتی مختلف از جمله مراکز درمانی می بینیم که ابتدایی ترین پروتکل ها رعایت نمی شوند؛ مطب های شلوغ با انبوه بیماران، مراجعان با ماسک نصفه نیمه، تهویه نامناسب و دیگر مواردی که این جمله معروف را به ذهن می آورد: وای به روزی که بگندد نمک.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز روز گذشته در نشستی اظهار کرد: دبیر شورای سلامت اهواز در همین خصوص با اشاره به تشدید نظارت ها بر مراکز درمانی، از برخورد با این مراکز در صورت سهل انگاری خبر داد.

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی اظهار کرد: از این هفته تیم های مشترک بهداشت، سازمان نظام پزشکی و اماکن از مراکز درمانی بازدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مطب ها محل انتقال بیماری می شوند

وقتی مطب ها محل انتقال بیماری می شوند