مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-17فرهنگي

نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار بیجار برگزار شد


آیین اختتامیه نهمین همایش منطقه ای شعر انتظار با حضور شعرای 9 استان کشور در شهرستان بیجار برگزار شد.

- ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان روز یکشنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار که با حضور مدیران شهرستانی و استانی در مجتمع امیر نظام گروسی بیجار برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان بیجار از دیر باز مهد فرهنگ و تمدن و دلاوری بوده است و هنرمندان بسیاری از این دیار به مراتب بالایی رسیده اند.

عبیدالله رستمی افزود: شهرستان بیجار در حوزه های مختلف از جمله تئاتر، سینما، فرش بافی و …هنرمندان بسیار نامی داشته است که شهره جهانی هستند.

وی در ادامه به استان های شرکت کننده در این همایش اشاره کرد و گفت: فراخوان نهمین همایش شعر انتظار در تیرماه سال جاری اعلام شد و خوشبختانه شاعران و ادیبان استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، زنجان، آذربایجان های شرقی و غربی و قزوین در نهمین دوره جشنواره منطقه ای شعر انتظار شرکت کردند.

رستمی اعلام کرد: این جشنواره در سه بخش زبان کُردی، فارسی و ترکی برگزار شد و آثار راه یافته به مرحله نهایی مورد ارزیابی داروان قرار گرفتند.

وی به تعداد اثار ارسالی اشاره کرد و افزود: 99 اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد 60 اثر به زبان فارسی، 23 اثر به زبان ترکی و 16


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار بیجار برگزار شد

نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار بیجار برگزار شد